Billenőplatós furgon
IFA H3A 4x2
Billenőplatós furgon
IFA H3A 4x2
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
9 000 EUR
Gyártás éve
1955
Kondíció
Használt
Helyszín
Bovenden 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
9 000 EUR
- Eladó helye:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Futásteljesítmény:
- 1 001 km
- Teljesítmény:
- 59 kW (80,22 LE)
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Hajtástípus:
- mechanikai
- Tengelyelrendezés:
- 4x2
- Tengelytáv:
- 3 250 mm
- Össztömeg:
- 7 080 kg
- Saját tömeg:
- 3 580 kg
- Maximális teherbírás:
- 3 500 kg
- Első forgalomba helyezés:
- 01/1955
- Raktér hossza:
- 3 400 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 150 mm
- Raktérmagasság:
- 550 mm
- Szín:
- zöld
- Vezetőfülke:
- nappali fülke
- Felfüggesztés:
- acél
- Abroncs méret:
- 8.25-20
- Felszereltség:
- fülke, utánfutó vonófej
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A18028446
- Referenciaszám:
- 1752
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 24.06.2025
Leírás
Jármű helye: Bovenden, referencia: Haus, 5 sebességes kézi váltó, laprugós felfüggesztés, vonóhorog (AHK), légfék-világítás-hidraulika. Tengelytáv: 3250 mm. Felépítmény: klasszikus teherautó – 3-oldalas billenőplatós. Örvénykamrás dízelmotor, típus: EM4-20, soros 4-hengeres, 6024 cm³, vízhűtéses, nem szinkronizált 5 fokozatú sebességváltó, végsebesség: 60 km/h.
A H3 utódmodellje a H3A teherautó volt, amelyet 1949 tavaszán mutattak be a lipcsei vásáron a nagyközönségnek, majd 1950 közepétől 1956-ig, először platós kivitelben, a Zwickau-i VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH gyártotta. A H3A teljesen új fejlesztésű, hosszú orrmotoros dízelteherautó. A dízelmotor fejlesztése a VOMAG-tól származik. A H3A tavaszi lipcsei vásáron tartálykocsiként, billenőplatós, állatszállító, közúti nyergesvontató, tartálykocsi, valamint speciális járműként (posta, Vöröskereszt, bútorszállító dobozos felépítmény) jelent meg. A H3A alvázára épülő H3B frontrészű autóbuszból kb. 180 darabot gyártottak a bautzeni LOWA gyárban. Főként polgári célokra használták, de a népi rendőrségnél, illetve a katonaságnál (NVA) is elterjedt volt. Ex-Dörr Spedition, tévedés joga fenntartva! Tartozékmegadás garancia nélkül, változások, köztes értékesítés és tévedések jogával!
Itsdevhg R Tjpfx Afbon
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
A H3 utódmodellje a H3A teherautó volt, amelyet 1949 tavaszán mutattak be a lipcsei vásáron a nagyközönségnek, majd 1950 közepétől 1956-ig, először platós kivitelben, a Zwickau-i VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH gyártotta. A H3A teljesen új fejlesztésű, hosszú orrmotoros dízelteherautó. A dízelmotor fejlesztése a VOMAG-tól származik. A H3A tavaszi lipcsei vásáron tartálykocsiként, billenőplatós, állatszállító, közúti nyergesvontató, tartálykocsi, valamint speciális járműként (posta, Vöröskereszt, bútorszállító dobozos felépítmény) jelent meg. A H3A alvázára épülő H3B frontrészű autóbuszból kb. 180 darabot gyártottak a bautzeni LOWA gyárban. Főként polgári célokra használták, de a népi rendőrségnél, illetve a katonaságnál (NVA) is elterjedt volt. Ex-Dörr Spedition, tévedés joga fenntartva! Tartozékmegadás garancia nélkül, változások, köztes értékesítés és tévedések jogával!
Itsdevhg R Tjpfx Afbon
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2002
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 551 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt












