Billenőplatós furgon
IFA H3A 4x2
Billenőplatós furgon
IFA H3A 4x2
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
9 000 EUR
Gyártás éve
1955
Kondíció
Használt
Helyszín
Bovenden 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
9 000 EUR
- Eladó helye:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Futásteljesítmény:
- 1 000 km
- Teljesítmény:
- 59 kW (80,22 LE)
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Hajtástípus:
- mechanikai
- Tengelyelrendezés:
- 4x2
- Tengelytáv:
- 3 250 mm
- Össztömeg:
- 7 080 kg
- Saját tömeg:
- 3 580 kg
- Maximális teherbírás:
- 3 500 kg
- Első forgalomba helyezés:
- 01/1955
- Raktér hossza:
- 3 400 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 150 mm
- Raktérmagasság:
- 550 mm
- Szín:
- zöld
- Vezetőfülke:
- nappali fülke
- Felfüggesztés:
- acél
- Abroncs méret:
- 8.25-20
- Ülések száma:
- 2
- Felszereltség:
- fülke, utánfutó vonófej
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A18028331
- Referenciaszám:
- 1955
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 24.06.2025
Leírás
Jármű helye: Bovenden, házszám megadva, 5 sebességes kézi váltó, laprugós felfüggesztés, levegős-világítás-hidraulika csatlakozással szerelt vonófej (AHK). Tengelytáv: 3250 mm. Felépítmény: veterán teherautó – 3-irányú billenőplató. EM4-20 típusú örvénykamrás dízelmotor, 4 soros henger, 6024 cm³, vízhűtés, nem szinkronizált 5 fokozatú váltó, végsebesség: 60 km/h.
Iedpfjvhg Hnex Afbotn
A H3 utódmodellje a H3A teherautó volt. Ezt először az 1949-es Lipcsei Tavaszi Vásáron mutatták be a nagyközönségnek, és 1950 közepétől 1956-ig a zwickaui VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH gyártotta, eredetileg platós kivitelben. A H3A egy teljesen új fejlesztés volt, hosszú orrmotoros (langhauber) kialakítással és dízelmotorral. A dízelmotor fejlesztése a VOMAG-tól származik. Az 1949-es tavaszi vásáron a H3A-t mutatták be nyerges vontatóként tartálykocsival, számos egyéb változata létezett, mint például háromoldalú billenő, állatszállító, közúti vontató, tartálykocsi, valamint speciális felépítményű változatok posta és Vöröskereszt (DRK) részére, illetve bútorszállító kivitelben is. A H3A alvázára épült alapon, a Bautzeni LOWA gyárban mintegy 180 darab H3B frontrészes autóbusz is készült. Főként polgári szférában használták, de a népi rendőrségnél, később a kaszárnyázott népi rendőrségnél, majd NVA-nál is alkalmazták. Ex Dörr Spedition, a tévedés jogát fenntartjuk! TARTOZÉKMEGJELÖLÉSEK KÖTELEZETTSÉG NÉLKÜL, változások, közbenső értékesítés és tévedések jogát fenntartjuk!
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Iedpfjvhg Hnex Afbotn
A H3 utódmodellje a H3A teherautó volt. Ezt először az 1949-es Lipcsei Tavaszi Vásáron mutatták be a nagyközönségnek, és 1950 közepétől 1956-ig a zwickaui VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH gyártotta, eredetileg platós kivitelben. A H3A egy teljesen új fejlesztés volt, hosszú orrmotoros (langhauber) kialakítással és dízelmotorral. A dízelmotor fejlesztése a VOMAG-tól származik. Az 1949-es tavaszi vásáron a H3A-t mutatták be nyerges vontatóként tartálykocsival, számos egyéb változata létezett, mint például háromoldalú billenő, állatszállító, közúti vontató, tartálykocsi, valamint speciális felépítményű változatok posta és Vöröskereszt (DRK) részére, illetve bútorszállító kivitelben is. A H3A alvázára épült alapon, a Bautzeni LOWA gyárban mintegy 180 darab H3B frontrészes autóbusz is készült. Főként polgári szférában használták, de a népi rendőrségnél, később a kaszárnyázott népi rendőrségnél, majd NVA-nál is alkalmazták. Ex Dörr Spedition, a tévedés jogát fenntartjuk! TARTOZÉKMEGJELÖLÉSEK KÖTELEZETTSÉG NÉLKÜL, változások, közbenső értékesítés és tévedések jogát fenntartjuk!
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2002
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 551 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt












