Alacsony rakfelületű félpótkocsiFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Alacsony rakfelületű félpótkocsi
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Kondíció
Új
Helyszín
Essen 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
- Eladó helye:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 48 000 kg
- Maximális teherbírás:
- 37 075 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Teljes szélesség:
- 2 540 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A19870155
- Referenciaszám:
- 36797
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 30.08.2025
Leírás
Teljes, azonnal és rövid határidővel elérhető járműkészletünket megtalálja weboldalunkon.
Felszereltség részletei. Teljes felszereltség kérésre elérhető.
Hattyúnyak:
- Elöl körülbelül 45°-ban, hátul pedig kb. 750 mm x 10°-ban lecsapott hattyúnyak
- 3 pár rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
- Kb. 30 mm vastag keményfa burkolat
Raktér:
- Hattyúnyak után hidraulikusan emelhető és süllyeszthető raktér, hossza kb. 2.800 mm
- Hátul lecsapás kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kifelé kihajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kifelé kihajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítőgyűrű az elülső központi tartón (LC 10.000 daN)
- Kivágások a raktér külső keretén spanifer rögzítéséhez (LC 2.000 daN)
- C40/4 rácslemez burkolat (pontterhelés kb. 2,3 t 20x20 cm felületen)
- Tengelyek felett bordáslemez burkolat
Két részes acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részes acélrámpa (kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm)
- C40/4 rácslemez burkolattal (pontterhelés kb. 2,2 t 20x20 cm felületen)
- Rámpa hidraulikusan ki- és behajtható rámpaelemekkel
- Hidraulikus emelőszerkezet, hidraulikusan eltolható
- Maximális terhelhetőség páranként: kb. 40.000 kg
- Az 1230/2012/EU rendelet szerint a legfeljebb 300 mm hosszú rámpákat szállítási helyzetben nem kell a jármű hosszába beszámítani
Féltalpak:
- JOST márkájú féltalpak
Tengelyek:
- BPW tengelyek és felfüggesztés
- 2 merev tengely, 1 utánfutó kormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg/tengely
- Elektromágneses tolatásgátló, tolatófokozattal és kézzel aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztőszeleppel
- Tengelyszerszám
Fékrendszer:
- WABCO fékrendszer EU előírások szerint, EBS-E (2S2M), összekötő vezetékek nélkül a nyergesvonatóhoz
Gumizás:
- 235/75 R 17.5 3PMSF abroncsok – választott gyártó
- TPMS abroncsnyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint. Az adatátvitel a vontató felé a szabványosított EBS-csatlakozón keresztül ISO 11992 szerint történik. A helyes kijelzéshez a vontatónak képesnek kell lennie ezen adatok átvitelére és kijelzésére
Acélszerkezet:
- Nagyszilárdságú finom szemcsés acélból készült szerkezet
- Acélminőség: S355J2+N/S355MC
Elektromos rendszer:
- Elektromos rendszer EU-előírások szerint
- 24 Volt ASPÖCK-NORDIK világítás (ASS3)
- Minden oldalsó LED-helyzetjelző lámpa együtt villog az irányjelzővel
- ASPÖCK-UNIBOX az elülső csatlakozósoron, 24N, 24S & 15 pólusú aljzattal
Fényezés:
- Teljes acélszerkezet hegesztés után automata gördülőgolyós szemcseszórással tisztítva
- Második szórás korunddal az optimális tapadás érdekében
- A teljes alváz HRM-fémbevonattal ZINACOR 850 (85% cink/15% alumínium) a legjobb korrózióvédelemért
- Végső bevonat: 2 réteg, egyszínű, RAL 3002 kárminvörös 2K fedőfesték
- Felnik ezüstszürkére fényezve
- Hátsó rész fémbevonattal, RAL 9010 tiszta fehér színben festve
- Fémes hatású fényezés nem lehetséges
- Festékréteg tesztelve ISO 9227-NSS sópermet-teszttel
- Üregek speciális viasszal lezárva
Tartozékok beleértve:
- 2 colos királycsap
- Egy galvanizált acél homlokfal, kb. 400 mm magas
Ledpfx Afow Tprnsbohn
- Horganyzott támasztólábak a raktér hátsó lejtője alatt
- Egy villogótartó konzol a félpótkocsi hátulján
- Rácslemez burkolat a hattyúnyak lecsapásában (C30/3, pontterhelés kb. 2 t
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Felszereltség részletei. Teljes felszereltség kérésre elérhető.
Hattyúnyak:
- Elöl körülbelül 45°-ban, hátul pedig kb. 750 mm x 10°-ban lecsapott hattyúnyak
- 3 pár rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
- Kb. 30 mm vastag keményfa burkolat
Raktér:
- Hattyúnyak után hidraulikusan emelhető és süllyeszthető raktér, hossza kb. 2.800 mm
- Hátul lecsapás kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kifelé kihajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kifelé kihajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítőgyűrű az elülső központi tartón (LC 10.000 daN)
- Kivágások a raktér külső keretén spanifer rögzítéséhez (LC 2.000 daN)
- C40/4 rácslemez burkolat (pontterhelés kb. 2,3 t 20x20 cm felületen)
- Tengelyek felett bordáslemez burkolat
Két részes acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részes acélrámpa (kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm)
- C40/4 rácslemez burkolattal (pontterhelés kb. 2,2 t 20x20 cm felületen)
- Rámpa hidraulikusan ki- és behajtható rámpaelemekkel
- Hidraulikus emelőszerkezet, hidraulikusan eltolható
- Maximális terhelhetőség páranként: kb. 40.000 kg
- Az 1230/2012/EU rendelet szerint a legfeljebb 300 mm hosszú rámpákat szállítási helyzetben nem kell a jármű hosszába beszámítani
Féltalpak:
- JOST márkájú féltalpak
Tengelyek:
- BPW tengelyek és felfüggesztés
- 2 merev tengely, 1 utánfutó kormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg/tengely
- Elektromágneses tolatásgátló, tolatófokozattal és kézzel aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztőszeleppel
- Tengelyszerszám
Fékrendszer:
- WABCO fékrendszer EU előírások szerint, EBS-E (2S2M), összekötő vezetékek nélkül a nyergesvonatóhoz
Gumizás:
- 235/75 R 17.5 3PMSF abroncsok – választott gyártó
- TPMS abroncsnyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint. Az adatátvitel a vontató felé a szabványosított EBS-csatlakozón keresztül ISO 11992 szerint történik. A helyes kijelzéshez a vontatónak képesnek kell lennie ezen adatok átvitelére és kijelzésére
Acélszerkezet:
- Nagyszilárdságú finom szemcsés acélból készült szerkezet
- Acélminőség: S355J2+N/S355MC
Elektromos rendszer:
- Elektromos rendszer EU-előírások szerint
- 24 Volt ASPÖCK-NORDIK világítás (ASS3)
- Minden oldalsó LED-helyzetjelző lámpa együtt villog az irányjelzővel
- ASPÖCK-UNIBOX az elülső csatlakozósoron, 24N, 24S & 15 pólusú aljzattal
Fényezés:
- Teljes acélszerkezet hegesztés után automata gördülőgolyós szemcseszórással tisztítva
- Második szórás korunddal az optimális tapadás érdekében
- A teljes alváz HRM-fémbevonattal ZINACOR 850 (85% cink/15% alumínium) a legjobb korrózióvédelemért
- Végső bevonat: 2 réteg, egyszínű, RAL 3002 kárminvörös 2K fedőfesték
- Felnik ezüstszürkére fényezve
- Hátsó rész fémbevonattal, RAL 9010 tiszta fehér színben festve
- Fémes hatású fényezés nem lehetséges
- Festékréteg tesztelve ISO 9227-NSS sópermet-teszttel
- Üregek speciális viasszal lezárva
Tartozékok beleértve:
- 2 colos királycsap
- Egy galvanizált acél homlokfal, kb. 400 mm magas
Ledpfx Afow Tprnsbohn
- Horganyzott támasztólábak a raktér hátsó lejtője alatt
- Egy villogótartó konzol a félpótkocsi hátulján
- Rácslemez burkolat a hattyúnyak lecsapásában (C30/3, pontterhelés kb. 2 t
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2003
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 201 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt






