Alacsony rakodószintű pótkocsiSCHWARZMÜLLER
Tieflader mit gekröpftem Plateau
Alacsony rakodószintű pótkocsi
SCHWARZMÜLLER
Tieflader mit gekröpftem Plateau
Kondíció
Új
Helyszín
Essen 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
- Eladó helye:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Németország
Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 40 000 kg
- Maximális teherbírás:
- 30 860 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A19520621
- Referenciaszám:
- 36575
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 29.08.2025
Leírás
A teljes járműkészletünk, azonnal vagy rövid határidővel elérhető járművekkel, megtalálható a weboldalunkon.
A felszereltség részleteiből egy kivonat. A teljes felszereltség kérésre elérhető.
Váz:
* Acélhegesztett konstrukció elülső vázmegtöréssel, elöl lecsapott sarkokkal, hátul is lecsapással, gémszerszám-mélyedéssel a rámpalejtőben középen = hátsó mélyedés a hosszanti tartók között, kb. 2.300 mm hosszú
Cedpfowx Ddqsx Aa Njrh
* Külső vázban integrálva: 4 pár kb. 4 t rögzítő fülek, 7 pár süllyesztett, kihúzható kb. 10 t rögzítőgyűrű (2x a megemelt platón, 1x az elülső megtörésnél, 3x a mélyágyban a kerékfészkek között és 1x a rámpalejtőn)
2 pár kerékfészek:
* 1 pár kerékfészek, kb. 2.300/1.270 x 400 mm (L1/L2 x M), az elülső megtörés után, egy darabban áthajtható alumínium fedőlappal, max. kb. 11.650 daN/egy darab felületi terhelésre
* 1 pár kerékfészek, kb. 1.390/590 x 270 mm (L1/L2 x M), a 3. és 4. tengely között, egy darabban áthajtható alumínium fedőlappal, kifejezetten 2.700 - 3.600 mm tengelytávú homlokrakodókhoz, kerékátmérő kb. 1.485 – 1.740 mm
* Homlokrakodó hátsó túlnyúlása max. 2.220 mm
* Kerékfészkek közötti szélesség kb. 1.255 mm (= hosszanti tartók külső mérete)
* Megerősített golyóskoszorús forgózsámoly 44 tonnás össztömeghez
Váz felépítmények:
* 5 pár csőzsebek kb. 100 x 50 x 5 mm négyszögcsöves oldallécekhez a külső vázban (3x mélyágyban és 2x a megemelt platón)
* 4 pár felhajtható kb. 10 t rögzítőgyűrű, elosztás: 1 pár elöl a megemelt platón, a hosszanti tartók között, 1 pár hátul, a gémszerszám-mélyedésben bal és jobb oldalon, 1 pár elöl a megemelt platón, a megtörés előtt, a hosszanti tartók között, 1 pár a mélyágy végén, a rámpalejtő előtt, szintén a gémszerszám-mélyedésben bal és jobb oldalon
Vonószerkezet:
* Fix húzórúd kb. 50 mm nehézteher vontatószemmel, hajlított kivitelben, csendes perselyes csapágyazás, húzórúd tartófeszítő rugóval
* Teherautó vonófej magassága kb. 775 mm-től 975 mm-ig
* Húzórúd hossza kb. 1.800 mm
Támaszszerkezet:
* 2 db hidraulikus hátsó támasz – egymástól függetlenül működtethető, vezérlése rozsdamentes acéldobozban elhelyezve
Tengelyek:
* SAF légrugós mélyágyas tengelyek dobfékekkel, teherbírás kb. 11 t/tengely
* S-karmos fék kb. 300/200 mm
* Automata fékkar-beállító
Kerekek:
* 16 db 245/70 R 17,5, 146/146F gumiabroncs, Conti HTR2 gyártmány
* 16 db acélfelni 6,75 x 17,5, besajtolási mérettel, feketére festve
* Fekete műanyag kerékcsavar-védők
Fékrendszer/légrugózás:
* Kétkörös sűrített levegős fékrendszer ECE-R13 előírás szerint
* Wabco márkájú fékrendszer
* EBS-rendszer 4S3M, 1. és 3. tengely érzékelőzve
* RSS/RSP – stabilizációs program
* Ráfutófék a 3. és 4. tengelyen
* Alumínium légtartály
* Fék/levegő csatlakozóvezetékek 2 különálló sárga/piros csatlakozófejjel
* EBS/ABS összekötőkábel
* Gumipánt EBS és elektromos csatlakozó tartására
* Légrugózás emelés/süllyesztés elöl-hátul külön vezérelhető, automatikus pálya szintreállás 15 km/óra felett.
Padló:
* Kb. 50 mm impregnált fenyőpadló, a vázfelsőél fölé kb. 5–10 mm-rel kiáll
* Acél könnycsepp lemezfedés a hátsó kerekek felett
Rámpák:
* 2 db felhajtható, 2 részes acél felhajtórámpa, hidraulikusan kihajtható, lejtése kb. 10°, hossza kb. 2.750 + 1.350 mm, szélessége kb. 800 mm, kb. 50 mm impregnált keményfa burkolattal
* Rámpák szélessége 250 mm közép-távolságtól max. teljes szélességig állítható
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
A felszereltség részleteiből egy kivonat. A teljes felszereltség kérésre elérhető.
Váz:
* Acélhegesztett konstrukció elülső vázmegtöréssel, elöl lecsapott sarkokkal, hátul is lecsapással, gémszerszám-mélyedéssel a rámpalejtőben középen = hátsó mélyedés a hosszanti tartók között, kb. 2.300 mm hosszú
Cedpfowx Ddqsx Aa Njrh
* Külső vázban integrálva: 4 pár kb. 4 t rögzítő fülek, 7 pár süllyesztett, kihúzható kb. 10 t rögzítőgyűrű (2x a megemelt platón, 1x az elülső megtörésnél, 3x a mélyágyban a kerékfészkek között és 1x a rámpalejtőn)
2 pár kerékfészek:
* 1 pár kerékfészek, kb. 2.300/1.270 x 400 mm (L1/L2 x M), az elülső megtörés után, egy darabban áthajtható alumínium fedőlappal, max. kb. 11.650 daN/egy darab felületi terhelésre
* 1 pár kerékfészek, kb. 1.390/590 x 270 mm (L1/L2 x M), a 3. és 4. tengely között, egy darabban áthajtható alumínium fedőlappal, kifejezetten 2.700 - 3.600 mm tengelytávú homlokrakodókhoz, kerékátmérő kb. 1.485 – 1.740 mm
* Homlokrakodó hátsó túlnyúlása max. 2.220 mm
* Kerékfészkek közötti szélesség kb. 1.255 mm (= hosszanti tartók külső mérete)
* Megerősített golyóskoszorús forgózsámoly 44 tonnás össztömeghez
Váz felépítmények:
* 5 pár csőzsebek kb. 100 x 50 x 5 mm négyszögcsöves oldallécekhez a külső vázban (3x mélyágyban és 2x a megemelt platón)
* 4 pár felhajtható kb. 10 t rögzítőgyűrű, elosztás: 1 pár elöl a megemelt platón, a hosszanti tartók között, 1 pár hátul, a gémszerszám-mélyedésben bal és jobb oldalon, 1 pár elöl a megemelt platón, a megtörés előtt, a hosszanti tartók között, 1 pár a mélyágy végén, a rámpalejtő előtt, szintén a gémszerszám-mélyedésben bal és jobb oldalon
Vonószerkezet:
* Fix húzórúd kb. 50 mm nehézteher vontatószemmel, hajlított kivitelben, csendes perselyes csapágyazás, húzórúd tartófeszítő rugóval
* Teherautó vonófej magassága kb. 775 mm-től 975 mm-ig
* Húzórúd hossza kb. 1.800 mm
Támaszszerkezet:
* 2 db hidraulikus hátsó támasz – egymástól függetlenül működtethető, vezérlése rozsdamentes acéldobozban elhelyezve
Tengelyek:
* SAF légrugós mélyágyas tengelyek dobfékekkel, teherbírás kb. 11 t/tengely
* S-karmos fék kb. 300/200 mm
* Automata fékkar-beállító
Kerekek:
* 16 db 245/70 R 17,5, 146/146F gumiabroncs, Conti HTR2 gyártmány
* 16 db acélfelni 6,75 x 17,5, besajtolási mérettel, feketére festve
* Fekete műanyag kerékcsavar-védők
Fékrendszer/légrugózás:
* Kétkörös sűrített levegős fékrendszer ECE-R13 előírás szerint
* Wabco márkájú fékrendszer
* EBS-rendszer 4S3M, 1. és 3. tengely érzékelőzve
* RSS/RSP – stabilizációs program
* Ráfutófék a 3. és 4. tengelyen
* Alumínium légtartály
* Fék/levegő csatlakozóvezetékek 2 különálló sárga/piros csatlakozófejjel
* EBS/ABS összekötőkábel
* Gumipánt EBS és elektromos csatlakozó tartására
* Légrugózás emelés/süllyesztés elöl-hátul külön vezérelhető, automatikus pálya szintreállás 15 km/óra felett.
Padló:
* Kb. 50 mm impregnált fenyőpadló, a vázfelsőél fölé kb. 5–10 mm-rel kiáll
* Acél könnycsepp lemezfedés a hátsó kerekek felett
Rámpák:
* 2 db felhajtható, 2 részes acél felhajtórámpa, hidraulikusan kihajtható, lejtése kb. 10°, hossza kb. 2.750 + 1.350 mm, szélessége kb. 800 mm, kb. 50 mm impregnált keményfa burkolattal
* Rámpák szélessége 250 mm közép-távolságtól max. teljes szélességig állítható
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2003
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 201 8... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
apróhirdetés

1 027 km
Alacsony rakodószintű pótkocsi
SCHWARZMÜLLERTieflader mit gekröpftem Plateau
SCHWARZMÜLLERTieflader mit gekröpftem Plateau
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt