Nyitott platósFliegl
TPS 200 Jumbo Z
Nyitott platós
Fliegl
TPS 200 Jumbo Z
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
35 100 EUR
Gyártás éve
2021
Kondíció
Használt
Helyszín
Triptis 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
- Gépismertető:
- Nyitott platós
- Gyártó:
- Fliegl
- Modell:
- TPS 200 Jumbo Z
- Sorozatszám:
- 7e3bf6da9bda95b470a3b0a97
- Gyártás éve:
- 2021
- Kondíció:
- használt
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
35 100 EUR
- Eladó helye:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 5 340 kg
- Maximális teherbírás:
- 12 660 kg
- Össztömeg:
- 18 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 2 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 09/2021
- Abroncs méret:
- 235/75 r17,5
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A13491376
- Referenciaszám:
- 20889414
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 22.10.2024
Leírás
További információk:
Központi tengelyes alvázpótkocsi
Finomszemcsés acélból készült hegesztett szerkezet
TPS 200 típus (külön engedély szükséges)
Első oldalon mechanikus emelőláb
Felcsukható hátsó támasz
Keréktámaszok tartóval
Oldalsó ütköző alumíniumból
Hátsó fröccsenésgátló teljes szélességben
Minden tengely előtt fröccsenésgátló és minden tengely mögött antispray fröccsenésgátló
1 db tartalékkeréktartó 1 db E-kerékhez, kerékrögzítő készlettel
1 db tartalék kerék, azonos márka, mint az alapabroncs, acélfelni
1 db rozsdamentes acél szerszámosláda, szélesség=600/ magasság=400/ mélység=500 mm, polírozott ajtóval, zárható
Rögzítőszemek a mélyágyhoz
5 pár rönkrögzítő zseb a külső keretbe süllyesztve, belül 70 x 40 mm (átalakítható 5 t gyűrűs rögzítőszemre, nem tartozék)
7 pár rögzítő gomba fent és oldalt a külső keretbe süllyesztve, egyenként 10 tonnás
2 pár lehajtható rögzítősze, mélyágyon süllyesztve, egyenként 10 tonna: 1 pár elöl, 1 pár hátul a lejtős részen
Központi tengelyes pótkocsi vonószerkezet
Vontatórúd, vizsgált 50 mm-es vonószemmel
Tengelyek és felfüggesztés
SAF dobfékes tengelyek
Tengelyek/futómű lézeres bemérése a gumiabroncs kopás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez
Tengelytáv: 1810 mm (ez esetben 10 t technikai tengelyterhelés)
Légrugózás
Fékrendszer
2 vezetékes nyomott levegős fékrendszer, színes vezetékek a könnyű szervizhez
Rugóterheléses rögzítőfék
Duomatic csatlakozó elöl, összekötő vezetékkel a vontató járműhöz
EBS, elektronikus fékrendszer elöl EBS dugóval, összekötő kábellel
Figyelem: A pótkocsit csak olyan vontató járművel szabad vontatni, amely biztosítja az ABS hatásosságát!
Emelő - süllyesztő szelep
Járműstabilizátor rendszer
Tengelyterhelés felismerése EBS-Canbus jellel, kijelzés a vezetőfülke kijelzőjén, a teherautót ennek megfelelően kell előkészíteni, nincs beépített mérleg (nem hiteles)
Tsdpfx Aop N Dgueflef
Kerekek és abroncsok
235/75 R17,5 Fulda márka
Acélfelnik, gyári ezüst színben
Elektromosság
24 volt, többlámpás hátsólámpák, oldalanként sárga LED világítás
2 fehér helyzetjelző elöl
2 fehér/piros sávfény hátul
1 x 15-pólusú csatlakozó elöl összekötő kábellel
1 db extra LED munkalámpa hátul, tolatólámpáról kapcsolva
1 db LED körfény tartóval, helyzetjelzőről kapcsolva (a lámpa levehető)
Padló
70 mm puhafából készült padló, sárvédőknél acél/rácsos borítással
Lejtős hátrész Mega Grip ráccsal, fogazott acélrács
Mélyágyas terület lejtős résszel együtt: 6500 mm
Elülső fal / sarokoszlopok elöl
25 mm alumínium üreges profil, 400 mm magas, behelyezhető
Felhajtórámpák
Acél rámpák 3600 mm hosszúak, 750 mm szélesek, huzalos emeléssel osztva, oldalra mozgatható
Rámpamozgatás: minimális távolság kb. 600 mm, maximális külső szélesség kb. 2880 mm
Rámpa felülete Mega Grip fogazott acélrácsból
Működtetés: önálló elektrohidraulikus egységgel, acéldobozban, vezérlés a jobb oldalán
Megjegyzés: Nato-csatlakozós összekötő kábel szükséges a teherautóhoz. Vezetés közben a kábel nem csatlakoztatható!
Hidraulikus oldalmozgatás a rámpáknál, külön vezérelhető (csak hidraulikus működtetés mellett)
Üzemeltetési információk
A megadott össztömeg technikailag lehetséges, a rakomány szerint viszont előfordulhat, hogy a megengedett tengely-, támasztó- és vonósúlyok figyelembevételével nem érhető el. (Helytelen súlyelosztással a menetstabilitás romolhat)
10.000 kg tengelyterhelésnél külön engedély szükséges. Az engedélyt minden tartományban külön kell kérelmezni, a jogalkotó nem köteles 20 t megengedett össztömegre jóváhagyást adni. A vevő kockázata.
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Központi tengelyes alvázpótkocsi
Finomszemcsés acélból készült hegesztett szerkezet
TPS 200 típus (külön engedély szükséges)
Első oldalon mechanikus emelőláb
Felcsukható hátsó támasz
Keréktámaszok tartóval
Oldalsó ütköző alumíniumból
Hátsó fröccsenésgátló teljes szélességben
Minden tengely előtt fröccsenésgátló és minden tengely mögött antispray fröccsenésgátló
1 db tartalékkeréktartó 1 db E-kerékhez, kerékrögzítő készlettel
1 db tartalék kerék, azonos márka, mint az alapabroncs, acélfelni
1 db rozsdamentes acél szerszámosláda, szélesség=600/ magasság=400/ mélység=500 mm, polírozott ajtóval, zárható
Rögzítőszemek a mélyágyhoz
5 pár rönkrögzítő zseb a külső keretbe süllyesztve, belül 70 x 40 mm (átalakítható 5 t gyűrűs rögzítőszemre, nem tartozék)
7 pár rögzítő gomba fent és oldalt a külső keretbe süllyesztve, egyenként 10 tonnás
2 pár lehajtható rögzítősze, mélyágyon süllyesztve, egyenként 10 tonna: 1 pár elöl, 1 pár hátul a lejtős részen
Központi tengelyes pótkocsi vonószerkezet
Vontatórúd, vizsgált 50 mm-es vonószemmel
Tengelyek és felfüggesztés
SAF dobfékes tengelyek
Tengelyek/futómű lézeres bemérése a gumiabroncs kopás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez
Tengelytáv: 1810 mm (ez esetben 10 t technikai tengelyterhelés)
Légrugózás
Fékrendszer
2 vezetékes nyomott levegős fékrendszer, színes vezetékek a könnyű szervizhez
Rugóterheléses rögzítőfék
Duomatic csatlakozó elöl, összekötő vezetékkel a vontató járműhöz
EBS, elektronikus fékrendszer elöl EBS dugóval, összekötő kábellel
Figyelem: A pótkocsit csak olyan vontató járművel szabad vontatni, amely biztosítja az ABS hatásosságát!
Emelő - süllyesztő szelep
Járműstabilizátor rendszer
Tengelyterhelés felismerése EBS-Canbus jellel, kijelzés a vezetőfülke kijelzőjén, a teherautót ennek megfelelően kell előkészíteni, nincs beépített mérleg (nem hiteles)
Tsdpfx Aop N Dgueflef
Kerekek és abroncsok
235/75 R17,5 Fulda márka
Acélfelnik, gyári ezüst színben
Elektromosság
24 volt, többlámpás hátsólámpák, oldalanként sárga LED világítás
2 fehér helyzetjelző elöl
2 fehér/piros sávfény hátul
1 x 15-pólusú csatlakozó elöl összekötő kábellel
1 db extra LED munkalámpa hátul, tolatólámpáról kapcsolva
1 db LED körfény tartóval, helyzetjelzőről kapcsolva (a lámpa levehető)
Padló
70 mm puhafából készült padló, sárvédőknél acél/rácsos borítással
Lejtős hátrész Mega Grip ráccsal, fogazott acélrács
Mélyágyas terület lejtős résszel együtt: 6500 mm
Elülső fal / sarokoszlopok elöl
25 mm alumínium üreges profil, 400 mm magas, behelyezhető
Felhajtórámpák
Acél rámpák 3600 mm hosszúak, 750 mm szélesek, huzalos emeléssel osztva, oldalra mozgatható
Rámpamozgatás: minimális távolság kb. 600 mm, maximális külső szélesség kb. 2880 mm
Rámpa felülete Mega Grip fogazott acélrácsból
Működtetés: önálló elektrohidraulikus egységgel, acéldobozban, vezérlés a jobb oldalán
Megjegyzés: Nato-csatlakozós összekötő kábel szükséges a teherautóhoz. Vezetés közben a kábel nem csatlakoztatható!
Hidraulikus oldalmozgatás a rámpáknál, külön vezérelhető (csak hidraulikus működtetés mellett)
Üzemeltetési információk
A megadott össztömeg technikailag lehetséges, a rakomány szerint viszont előfordulhat, hogy a megengedett tengely-, támasztó- és vonósúlyok figyelembevételével nem érhető el. (Helytelen súlyelosztással a menetstabilitás romolhat)
10.000 kg tengelyterhelésnél külön engedély szükséges. Az engedélyt minden tartományban külön kell kérelmezni, a jogalkotó nem köteles 20 t megengedett össztömegre jóváhagyást adni. A vevő kockázata.
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2006
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 36482... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt








