Munkaállvány félpótkocsiFAYMONVILLE
        MAX410 Ballastauflieger    
 Munkaállvány félpótkocsi
FAYMONVILLE
        MAX410 Ballastauflieger    
            Kondíció        
            Új                    
            Helyszín        
                                                Essen                                            

 Fényképek megjelenítése            
 Térkép megjelenítése            
Adatok a gépről
Ár és helyszín
- Eladó helye:
 -     Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Németország            

 
 Hívás            
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
 - 45 115 kg
 
- Össztömeg:
 - 53 000 kg
 
- Tengelyelrendezés:
 - 3 tengely
 
- Teljes szélesség:
 - 2 540 mm
 
- Felszereltség:
 - ABS
 
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
 - A20245660
 
- Referenciaszám:
 - 35934
 
- Utoljára frissítve:
 - ekkor: 30.10.2025
 
Leírás
        Teljes, azonnal és rövid határidővel elérhető járműkészletünket megtalálja honlapunkon.
A felszereltség kivonata. Teljes felszereltség kérésre.
Raktér:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padlózat
* 8 pár kihajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
Féltámaszok:
* JOST féltámaszok (mechanikus), 2 fokozatú hajtóművel, kb. 24 t emelési és kb. 50 t vizsgálati terheléssel
Gumiabroncsok:
* 385/65 R 22.5 TPMS abroncsnyomás-ellenőrző rendszer az ECE R 141 szerint. Az adatok átadása a motorkocsinak az ISO 11992 szerinti EBS-csatlakozón keresztül történik. A motorkocsinak képesnek kell lennie ezen adatok kezelésére és kijelzésére.
Tengelyek és felfüggesztés:
* BPW tengelyek, technikailag 10.000 kg/tengely
* Az 1. és 3. tengely hidromechanikus kényszerkormányzással, forgózsámolyra szerelve, 2. tengely fix
* Légrugózás emelő-süllyesztő szeleppel
* Tengelyszerszám
Fékrendszer:
* Wabco fékrendszer EU-előírásoknak megfelelően, EBS-E (4S3M) csatlakozók nélkül a nyergesvontatóhoz
Elektromos rendszer:
* Elektromos rendszer EU-előírások szerint, 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3) világítás
Bedexl Nf Rspfx Aflolp
* ASPÖCK-UNIBOX elülső csatlakozósínnel, 24N, 24S & 15 pólusú aljzatok ISO szerint (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólusú ISO-12098)
Acélszerkezet:
* Nagyszilárdságú finomszemcsés acélból készült acélszerkezet
* Acélminőségek: S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355MPa), S690QL/S700MC (folyáshatár 690MPa)
Festés:
* Az egész acélszerkezet automatikus szórósugaras berendezéssel van előkészítve hegesztés után
* Második szemcseszórás korunddal a festék tapadásának optimalizálásáért
* Két réteg 2K fedőfesték, egyszínű, RAL 3002 kárminpiros, RAL 841GL szerint
* Hátsó rész fémgőzölt és RAL 9010 tisztán fehér színű
* Felnik ezüst színben
* Festékréteg sópermet-tesztelve ISO 9227-NSS szerint
* Üregek speciális viasszal tömítve
Tartozékok:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padlózat
* 2 colos királycsap
* Cinkkel bevont acél elülső fal (EN12642-XL), kb. 1.200 mm magas
* Sárga-piros levegőcsatlakozók az elülső, cinkelt csatlakozósínen
* 4 db rögzítő bak a homlokfalon tartóval
* Tároló kb. 1.000 mm-es bedugható oldaloszlopok számára a hátsó középtartóban
* Hattyúnyaknál és hátsó lemeznél bal/jobb oldalon figyelmeztető táblák tartóval, beleértve az aljzatot
* Sárga fényvisszaverő szalag EU-előírásoknak megfelelően oldalt és hátul
* 10 pár bedugható oldaloszlop-tartó zseb (kb. 100 x 50 mm) a rakfelület külső keretén
* Európai fényvisszaverő táblák (piros-sárga) a félpótkocsi hátulján
* Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
* Sárfogó a félpótkocsi hátulján
* Kézikönyv és leírás USB-adathordozón
* 80 km/h sebességmatrica hátul és két oldalon
* Elektromos-hidraulikus aggregát
* 1 tolató tengelykapcsoló megerősítve, hátul a véglemezen csavarozva
* Tengelyterhelés-mérő, terhelési diagrammal
* Központi zsírzórendszer BEKAMAX (Pico) normál NLGI-2 zsírral és levehető védelemmel a szivattyún
* Kényszer-kormányzás elölről és hátulról kábel-távirányítással, tengelykövetéssel (a vonatószerelvényben nincs telepítve)
* 7 pár cinkelt bedugható oldaloszlop (kb. 100 x 50 mm, kb. 1.000 mm magas)
* 4 pár keresztirányú oldaloszlop-tartó, kb. 100 x 50 mm, a rakfelületben szerelve
* Spirálkábel az elektromos-hidraulikus agregát és/vagy elektromos oldalfal ellátásához
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
A felszereltség kivonata. Teljes felszereltség kérésre.
Raktér:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padlózat
* 8 pár kihajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
Féltámaszok:
* JOST féltámaszok (mechanikus), 2 fokozatú hajtóművel, kb. 24 t emelési és kb. 50 t vizsgálati terheléssel
Gumiabroncsok:
* 385/65 R 22.5 TPMS abroncsnyomás-ellenőrző rendszer az ECE R 141 szerint. Az adatok átadása a motorkocsinak az ISO 11992 szerinti EBS-csatlakozón keresztül történik. A motorkocsinak képesnek kell lennie ezen adatok kezelésére és kijelzésére.
Tengelyek és felfüggesztés:
* BPW tengelyek, technikailag 10.000 kg/tengely
* Az 1. és 3. tengely hidromechanikus kényszerkormányzással, forgózsámolyra szerelve, 2. tengely fix
* Légrugózás emelő-süllyesztő szeleppel
* Tengelyszerszám
Fékrendszer:
* Wabco fékrendszer EU-előírásoknak megfelelően, EBS-E (4S3M) csatlakozók nélkül a nyergesvontatóhoz
Elektromos rendszer:
* Elektromos rendszer EU-előírások szerint, 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3) világítás
Bedexl Nf Rspfx Aflolp
* ASPÖCK-UNIBOX elülső csatlakozósínnel, 24N, 24S & 15 pólusú aljzatok ISO szerint (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólusú ISO-12098)
Acélszerkezet:
* Nagyszilárdságú finomszemcsés acélból készült acélszerkezet
* Acélminőségek: S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355MPa), S690QL/S700MC (folyáshatár 690MPa)
Festés:
* Az egész acélszerkezet automatikus szórósugaras berendezéssel van előkészítve hegesztés után
* Második szemcseszórás korunddal a festék tapadásának optimalizálásáért
* Két réteg 2K fedőfesték, egyszínű, RAL 3002 kárminpiros, RAL 841GL szerint
* Hátsó rész fémgőzölt és RAL 9010 tisztán fehér színű
* Felnik ezüst színben
* Festékréteg sópermet-tesztelve ISO 9227-NSS szerint
* Üregek speciális viasszal tömítve
Tartozékok:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padlózat
* 2 colos királycsap
* Cinkkel bevont acél elülső fal (EN12642-XL), kb. 1.200 mm magas
* Sárga-piros levegőcsatlakozók az elülső, cinkelt csatlakozósínen
* 4 db rögzítő bak a homlokfalon tartóval
* Tároló kb. 1.000 mm-es bedugható oldaloszlopok számára a hátsó középtartóban
* Hattyúnyaknál és hátsó lemeznél bal/jobb oldalon figyelmeztető táblák tartóval, beleértve az aljzatot
* Sárga fényvisszaverő szalag EU-előírásoknak megfelelően oldalt és hátul
* 10 pár bedugható oldaloszlop-tartó zseb (kb. 100 x 50 mm) a rakfelület külső keretén
* Európai fényvisszaverő táblák (piros-sárga) a félpótkocsi hátulján
* Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
* Sárfogó a félpótkocsi hátulján
* Kézikönyv és leírás USB-adathordozón
* 80 km/h sebességmatrica hátul és két oldalon
* Elektromos-hidraulikus aggregát
* 1 tolató tengelykapcsoló megerősítve, hátul a véglemezen csavarozva
* Tengelyterhelés-mérő, terhelési diagrammal
* Központi zsírzórendszer BEKAMAX (Pico) normál NLGI-2 zsírral és levehető védelemmel a szivattyún
* Kényszer-kormányzás elölről és hátulról kábel-távirányítással, tengelykövetéssel (a vonatószerelvényben nincs telepítve)
* 7 pár cinkelt bedugható oldaloszlop (kb. 100 x 50 mm, kb. 1.000 mm magas)
* 4 pár keresztirányú oldaloszlop-tartó, kb. 100 x 50 mm, a rakfelületben szerelve
* Spirálkábel az elektromos-hidraulikus agregát és/vagy elektromos oldalfal ellátásához
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
            Megjegyzés:        Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.    
Regisztrált ekkor: 2003
Kérelem küldése
Telefon & Fax
                            +49 201 8... hirdetések                
 Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
                apróhirdetés    
                Essen    
            1 027 km            
Munkaállvány félpótkocsi
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
                apróhirdetés    
                Essen    
            1 027 km            
Munkaállvány félpótkocsi
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
            A hirdetése sikeresen törölve lett            
            Hiba történt            








































